    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smiac sie czy placic?
    Date: Mon, 27 Dec 2010 01:16:25 -0800 (PST)

    On Dec 27, 4:45 am, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:
    > ?> mieszno pierwsza: co ma za znaczenie czy list by polecony, czy nie?

    > A na jakiej to niby podstawie?
    > Ze se firma dlug kupila od PKP? Nie musiala nikt jej nie zmusil.
    > No to jej problem, w PKP juz nie ma dlugu, a firma windykacyjna nie ma umowy
    > z dluznikem, wiec w czym problem?
    > Srtraszyc komornikiem ja tez potrafie:)
    >
    > Widac, ktos baze odgrzebal i na zasadzie a moze sie uda:)

    a zwrociles uwage na taki drobny szczegol jak to, ze w tej sprawie
    zapadl wyrok sadu - komornik nie jest instytucja rozpatrujaca sprawy
    merytorycznie - jesli jest wyrok sadu to komornik prowadzi egzekucje i
    juz. Nie wnika czy byly jakies umowy, czy ktos zbieral kwiatki, nie
    wnika nawet czy roszczenie bylo przedawnione (bo to bada sad jedynie
    na wniosek dluznika)...