  • Data: 2005-04-16 08:46:07
    Temat: Re: Skorumpowany s?dzia - co robiae?
    Od: R De <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No jak to ? Dal sedziemu lapowke w wysokosci 20 PLN, przez co ten nie
    > czytajac akt poprawnie rozpatrzyl sprawe ;)

    Odnoszę wrażenie, że zaczynamy spekulacje na jakiś dziwny temat.
    Przecież to proste, ale zacznijmy od początku.
    1 maja zostałem zawiadomiony o tym, że sąd wydał postanowienie o
    zabezpieczeniu powództwa.
    3 maja złożyłem w sądzie sprzeciw.
    14 maja otrzymałem pismo od komornika.
    20 maja sąd poprosił o info, czy, jak I PRZEZ KOGO zostałem
    poinformowany o wydaniu postanowienia i czy jest prowadzone postępowanie
    egzekucyjne.
    22 maja informuję sąd o tym, że zostałem poinformowany 3-go maja przez
    powoda, a komornik się odezwał 14 maja.
    30 maja sąd oddala mój sprzeciw, ponieważ "sprzeciwiłem " się za
    wcześnie (dosłownie tak brzmi uzasadnienie).
    2 czerwca składam zarzalenie na postanowienie o oddaleniu sprzeciwu.
    10 czerwca dostaję wezwanie do uzupełnienia .... . (20 złotych)
    12 czerwca wpłacam.
    25 czerwca otrzymuję info o terminie posiedzenia sądu w trybie jawnym.

    Niedoczytanie dokumentów polega na tym, że sędzia zaglądając do
    dokumentów wiedział by, że zanim pojawił się komornik, to ja już o
    sprawie wiedziałem, bo informacja dotarła do mnie 1 maja, a komornik
    dopiero 14 maja.

    Daty oczywiście przykładowe, wzięte z sufitu.