  • Data: 2010-11-04 20:41:58
    Temat: Re: Skończyła_się_umowa_dzierżawy
    Od: "liza1" <skoblik@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panie Bogdanie ciarki mnie przeszły czytając pana wypowiedż. Mam pytanie
    jak to możliwe,że Urząd Miasta( wydzierżawiający), znając przepisy prawa
    zawiera umowę na 2 lata, przedłużając o kolejne 2 lata i jednocześnie
    wydaje pozwolenie na budowę dość sporego domku murowanego 70m zaznaczajac
    bez prawa ubiegania się od wydzierżawiajacego o zwrot poniesionych nakładów
    co tu jest grane? czy ja dobrze pana zrozumiałam, że jeżeli sobie coś tam ubzdurają i
    zerwia umowe
    to będzie to ich własnością? Czy mogą na działkach rekreacyjnych wydawać takie
    pozwolenia?
    czy tylko na 25m przecież to pot i krew ludzi wcale nie majętnych Czy to jest zgodne
    z prawem budowlanym?
    Pozdrawiam Pan i czekam na odpowiedż
    liza