  • Data: 2009-06-10 14:15:32
    Temat: Re: Sklep internetowy -max. czas realizacji
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Teigrek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h0o47s$suj$1@inews.gazeta.pl...

    > I tak też zrobiłem, o czym już wcześniej wspominałem. Ale obojetne czy
    > sklep
    > jest sprawdzony czy nie, stary, czy dopiero wchodzący na rynek, ma
    > obowiazek realizowac zamówienia klientów! Pytanie tylko ile ma na to
    > czasu?
    > czy może legalnie zwlekac z wysyłką kilka miesięcy? przyponinam że na
    > stronie deklarują "wysyłka w ciągu 4 dni"

    sprawdz regulamin!
    Dziwie sie temu sklepowi, gdybym ja wiedzial ze nie bede mogl zrealizowac
    nastepnego dnia przelew poszedlby spowrotem,
    oczekiwanie tylko na zyczenie klienta, 1 niezadowolony klient moze tyle
    smrodu w necie narobic ze hej .. wiem po sobie :)

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!