eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep i złe doradztwo › Re: Sklep i złe doradztwo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sklep i złe doradztwo
    Date: Wed, 30 Aug 2006 19:14:11 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <ed4h3s$7e6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <a...@4...net>
    <s...@l...eu.org>
    <4b29b$44f56cb8$3eb34db5$6605@news.chello.pl>
    <ed3tvh$ca9$1@nemesis.news.tpi.pl> <ed3v53$h2u$2@inews.gazeta.pl>
    <ed422i$ot6$1@nemesis.news.tpi.pl> <ed4e0k$p31$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dae108.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1156958141 7622 83.23.4.108 (30 Aug 2006 17:15:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Aug 2006 17:15:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    In-Reply-To: <ed4e0k$p31$2@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0635-2, 2006-08-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:410112
    [ ukryj nagłówki ]

    kam napisał(a):
    > stern napisał(a):
    >> 1. na czym polega oszustwo, gdy kobieta idzie do sklepu i coś kupuje?
    >> Dostaje towar, jaki zapłaciła, prawda?
    >> 2. nie ulega wątpliwości, że karta za 1.500 zł (zakładam, że to cena w
    >> sklepie) działa lepiej niż zintegrowana na płycie), a zatem pani
    >> zapłaciła za lepszą jakość.
    >
    > na doprowadzeniu jej do zawarcie niekorzystnej dla niej umowy

    IMHO niekorzystna byłaby jakby zapłaciła te 1500zł za karte typu
    S3Virge. W innym przypadku otrzymala karte o wartości jaka zapłaciła.
    To czy jej takowa była potrzebna to inna bajka.
    Nie wiadomo jak wygladala rozmowa ze sprzedawca, czy nie napomknela, ze
    dzieci beda grac w gry (lub udzielila takowej informacji pytana przez
    sprzedawce, ktory w takich przypadkach robi male rozeznacie jaki to ma
    byc sprzet).
    Inna sprawa, ze wychodzi na to, ze sprzedawca wymienil owa karte na
    ulepszenie innych podzespolow w tej samej cenie, wiec raczej nie mozna
    mowic o zlej woli sprzedawcy.

    Aczkolwiek, trzeba by byc na miejscu podczas zakupu/zamawiania sprzetu
    zeby z cala pewnoscia stwierdzic kogo byla wina.


    pozdrawiam,
    Przemek O.

    PS.
    Jest jeszcze mozliwosc, ze kupujaca, palnela takie glupstwo i po
    ochlonieciu (obejrzeniu rachunku) postanowila odkrecic sprawe, a wtedy
    prawdy sie nie dowiemy z jednostronnej relacji :) Ale to juz OT.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1