  • Data: 2008-01-15 09:55:29
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Widzę, że mamy do czynienia z nowym trollem na grupie ;-)

    Czy ja wiem. Tak, wygladasz troche na trolla. :>

    > Otóż powtórzę: nieumiejętność czytania nie jest przeszkodą z punktu
    > widzenia prawa cywilnego.

    Momencik, to ty podales paragraf, i imotywowales, ze wystarczy, iz
    wywiesisz w w widocznym miejscu regulamin to to wystarczy. W ustawie jak
    widze jest, ze _masz przedstawic_ regulamin.

    Anyway. Jak chcesz uniknac odpowiedzialnosci za wykroczenie, nie
    wpuszczajac mnei do lokalu i łamiąc moje prawa konsumenta? Hm?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"