  • Data: 2008-01-15 10:34:53
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Nic. Mógł się zapoznać. Tertium non datur.

    Nie mógł.

    Nie istniała fizyczna mozliwosc, aby samodzielnie mógł sie zapoznać z
    regulaminem.

    > Przykre.

    Tak. A ty mnie dyskryminujesz. To jest bardziej przykre.

    Wiec skonczmy ;)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"