  • Data: 2008-01-12 10:39:04
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Jan 2008, Nostradamus wrote:

    > Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał

    > Choćbyś to napisał(a) sto razy, dwa razy większą czcionką

    wKF: mam dość silne wrażenie, że również odnosi się to do
    stawiających tezę przeciwną.

    > Może też zabronić jeżdżenia po sklepie rowerem. Serio.

    W to pewnie nikt nie wątpi, bo sprzedawca (znaczy właściciel
    sklepu) ma prawo uznać to za swój OBOWIĄZEK, celem zapewnienia
    np. bezpieczeństwa innym kupującym.
    Skoro ma obowiązek, to tym samym ma prawo.

    Ewidentnie może więc ograniczyć wszelkie czynności, które
    powodują zagrożenie dla ludzi lub mienia.
    Jak się uprze, to podciągnie pod to:
    - używanie statywów
    - używanie lampy błyskowej
    ...i z tym trzeba się pogodzić. Robienie zdjęć bez tych "groźnych
    narzędzi" już takiego argumentu, który można by porównać z zakazem
    jeżdżenia rowerem czy wrotkami nie daje.

    pzdr, Gotfryd