  • Data: 2008-01-12 11:56:22
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Jazda rowerem nie zagraza bezpieczenstwu.

    Jazdfa rowerem po hipermarkecie stwarza zagrozenie bezpieczenstwa dla
    innych osob.

    > Drobny szkopul, hiki. PoRD nie obowiazuje na moim terenie.

    Dlatego wypierdalam kolesi na rowerach w trosce o bezpieczenstwo moich
    klientów, zapewniajac im mozliwosci techniczne wymagane do zapoznania
    sie z ofertą :)

    Bo maja do tego prawo. I ja im je zapewniam.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"