eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep celowo i notorycznie sprzedaje przeterminowany towar (branża spożywcza) › Re: Sklep celowo i notorycznie sprzedaje przeterminowany towar (branża spożywcza)
  • Data: 2024-06-04 18:36:39
    Temat: Re: Sklep celowo i notorycznie sprzedaje przeterminowany towar (branża spożywcza)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Jun 2024 12:27:44 +0200, Tomaszek wrote:

    > Odpowiedzialność się rozmywa. Jak przyjdzie kontrola z jakiejkolwiek
    > instytucji winnego będzie ciężko ustalić. Zacznie się spychologia:(

    Spychologii nie będzie - sklep nie dopilnował, to kierownik sklepu
    zapłaci.

    > Produkty z bliskim terminem to oni mają ustawione na oddzielnej półce i
    > mają obniżoną cenę. To za przeterminowane każą sobie płacić pełną kwotę

    To nie wiem. Jakis niepismienny wystawiał, czy lezą juz na tej półce
    dwa tygodnie :-)

    > Ja tu jeszcze widzę szansę na spychologię pomiędzy tymi instytucjami:(

    Być moze nie. W/g KPA instytucja niewłasciwa ma obowiązek poinformować
    petenta ... i przekazać sprawę instytucji właściwej.

    > Naprawdę sobie odpuszczę.

    jeden email możesz napisać.

    J.