  • Data: 2002-02-04 23:44:28
    Temat: Re: Skanowanie portów
    Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert W. Jaroszuk" wrote:

    > On Mon, 04 Feb 2002, Dariusz wrote:
    >
    > ; > ; > Zależy jak często uczęszczany system. Może starczyć i na 10 lat, a może na
    > ; > ; > tydzień.
    > ; > ; Czy znasz taki serwer dla ktorego archiwum logow za rok zajmie 52 CD ?
    > ; > ; Ile jest takich serwerow ?
    > ; >
    > ; > Mój taki jest. Grubo ponad 52 CD.
    > ; Ile masz logow dziennie i jaka dzienna wielkosc pliku logow ?
    >
    > Tak ciezko policzyc?
    >
    > ; > Prawdę mówiąc archiwizacja logów systemowych powinna być wykonywana
> [...]
    Bo aby zostac twoim klientem nalezy zapoznac sie uprzednio z twoja
    polityka archiwizowania logow klientow.
    Jak i twoja definicja logow.
    Napisales ze gromadzisz ponad 52 CD logow klientow rocznie.
    Ale z tego nie wynika czy one sa prawie puste czy prawie pelne.
    Rowniez dobrze moge zapisywac kazdy CD po jednej literce wyrazu.

    W koncu archiwizacja logow to przetwarzanie danych osobowych, zatem jako
    twoj klient in-spe
    chcialbym wiedziec jaki zakres przetwarzania danych osobowych jest
    przedmiotem twojego zainteresowania.

    Jacek