  • Data: 2002-02-04 18:49:20
    Temat: Re: Koniec dyskusji fut pl.test Re: Biorcy vs. Dawcy w Inte rnecie Re: Skanowanie portów
    Od: z...@t...pl (Robert W. Jaroszuk) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 04 Feb 2002, Dariusz wrote:

    ; Regula, zasada wtedy jest powszechnie obowiazujaca, gdy obejmuje 100%
    ; przypadkow.
    ; Gdy zawiera wyjatki, wtedy nie jest regula obowiazujaca a jedna z wielu
    ; regul.
    ; Zatem dla mnie istotny jest ten jeden, jedyny serwer, ktorego admin
    ; ustawil, ze anonymous account
    ; ma inne wlasciwosci.
    ; Jezeli nikt admina za to nie sciga i takie dzialania sa dozwolone, to
    ; oznacza,
    ; ze nie istnieje regula, zasada obowiazujaca wszystkich, a jedynie prawo
    ; zwyczajowe.

    Mnie nikt nigdy nie scigal za to ze zalogowalem sie na publicznie dostepne
    konto 'anonymous'. Mimo ze w logach zostawilem slady swojej obecnosci, a
    administratorzy musieli je widziec.
    Znaczy - nie ma takiej reguly ze jest to zabronione, bo gdyby bylo to ktos
    by sie ze mna w tej sprawie skontaktowal.

    ; > Co ty mi tu o witaniu sie.
    ; > Ja mowie, ze facet mnie pobil, napadl na mnie, a ty twierdzisz ze dzialal
    ; > zgodnie z prawem, bo patrzalem sie na kobiete?
    ;
    ; Jezeli naruszasz mir zony spacerujacej z mezem, to prawo zwyczajowe
    ; obowiazuje.
    ; W kazdym kraju mozesz odczuc rozne dolegliwosci.

    'Mir zony spacerujacej z mezem' stoi ponad prawem?
    O mamo. Gdzie ja sie zapisalem, na pl.soc.prawo, czy na pl.rec.dowcipy ?

    Zim

    --
    GCS/O d? s: a--- C+++ UL++++$ P+ L+++>++++ E- W- N+ !K w--- O-