  • Data: 2002-02-04 19:01:36
    Temat: Re: Skanowanie portów
    Od: "Cudny" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaraz ,zaraz.co to za odwracanie kota ogonem.............mówiłeś o
    orzecznictwie....no to podałem link do takowego..........a Ty na to że wyrok
    w sprawie cywilnej nie moze byc interpretowany w zakresie
    wykladni w sprawie karnej............a jak kilka osób prosiło Ciebie żebyś
    przytoczył orzecznictwo i przepisy milczałeś - więc coś jest tutaj nie
    tak!!! Przepisy KK które przytoczyłeś nie mają tu zastosowania...skanowanie
    to nie włamanie..ile razy można to powtarzać.
    A Ciebie proszę o darowanie tych insynuacji jakoby z moich ust miały paść
    oszczerstwa (?????????????), które miały dotyczyć Twojego dobrego imienia.
    Pozdrawiam
    Cudny

    PS. Jak tak bardzo chcesz to znalazłoby się wiele chętnych osób które by
    wskazały Tobie kiedy mówiłeś nieprawdę w tej i innych dyskusjach ( pl.misc.
    telefonia).i tylko to wskazałem i to nie jest oszczerstwo tylko wskazanie
    stanu faktycznego....jestem kulturalny i niezwykłem rzucać
    oszczerstw.........mógłbym wręcz powiedzieć że powoli to już Ty insynuujesz
    nieładne rzeczy pod moim adresem.