    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 28 Jan 2017 04:18:57 -0800 (PST)
    <o6dh79$27n$3@node1.news.atman.pl> <o6dpe2$uo2$1@node2.news.atman.pl>
    <o6dram$k88$1@node1.news.atman.pl> <o6drkb$18b$1@node2.news.atman.pl>
    <o6dsbk$k88$2@node1.news.atman.pl> <o6dskb$27k$1@node2.news.atman.pl>
    <o6eml1$d9t$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <o6er5t$j2n$2@node1.news.atman.pl>
    <588b118f$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6f41j$5vs$3@node2.news.atman.pl>
    <588b2a1c$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6fa0q$2a4$1@node1.news.atman.pl> <o6fvme$ogn$2@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <o6hlsv$ctj$4@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <o6hs9k$l07$3@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <o6hvlm$l07$7@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <o6i14k$l07$9@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Skan dowodu osobistego
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 13:00:21 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
    > . Ale to w
    > sumie ciekawe - samochód zajmujemy, bo nim włada, mimo że przepisał na
    > teścia.
    Kilka razy Liwiusz pisał ze nieruchomości "władanie" nie dotyczy

    >A jak mieszkanie przepisał to już ok?

    Skarga paulińska jeszcze jest.

    > No podejrzewał, ale źle. Więc gdzie tu przykład, że system działa
    > dobrze? Wręcz przeciwnie - znalazłeś "smieszną" interwencje, gdzie potem
    > komornika wybielali, a i tak okazało się, że nie >miał racji.

    Bo TVNy itp. oraz inne portale oraz tez na grupach tu na komornika psy wieszali bo
    strażakom zabrał samochód i jak pożar będzie to czym gasić będą.
    A nie zabrał tylko zajęcia dokonał to raz. Wiec w razie pożaru gasić mogli
    Dwa że zgodnie z prawem.
    odpowiedzialności? Złamie prawo to karnie, pomyli się to z OC

    > A powinien po prostu odpowiadać za niesłuszne (niezależnie od tego co mu
    > się słuszne wydawało) zajęcie - cywylnie.

    Co za różnica. Niech jest cywilnie. Podejrzewam że ma OC wiec można z
    ubezpieczycielem się procesować

    > I tu jest problem, że nie
    > odpowiada. Dlatego takie przypadki się zdarzają i będą zdarzać. Dlatego
    > komornicy windykowali przypadkowych ludzi o jedynie zbieżnych
    > nazwiskach. Ba - w większosci przypadków to nie był wcale przypadek.

    Ile takich przypadków było? Ile egzekucji komornicy rocznie przeprowadzają.
    I czy faktycznie za takie nieprawne rzeczy byli bezkarni?
    Ja sam znam jeden przykład z lokalnego podwórka że komornik wyleciał z zawodu bo
    zdążało mu się przekraczać uprawnienia.
    Tak więc dłużnicy tacy bezkarni nie są
    Ps
    Sam chętnie wynajął bym odpowiednio "twardego" komornika który zajął by auto którym
    włada dłużnik mojej mamy- jej były pracodawca.
    Gość się komornikom w oczy śmieje, fajnym autkiem jeździ, lokal gastronomiczny
    prowadzi. Tylko oczywiście w papierach właścicielem jest inna osoba.
    A mama regularnie dostaje pisma "egzekucja bezskuteczna"
    Uważam że słabe prawo mamy żeby skutecznie egzekwować długi.