  • Data: 2017-01-28 16:51:04
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2017 o 14:45, Kris pisze:

    > Wręcz przeciwnie- tu zadziaało ok. Nikt straty nie poniósł.

    Poniósł - zajęli cudzą własność. Mogę zająć twoją - w końcu to żadna
    strata dla ciebie?

    > Masz jakieś pomysły, propozycje zmian? Dawaj. Podyskutujemy.

    No napisałem - zajął niesłusznie (w sensie trzeba oddawać) komnornik
    płaci poszkodowanemu odszkodowanie. Spowoduje to, że komornik będzie
    zainteresowany zajęciem własciwych rzeczy - teraz może sobie zajmować co
    chce, bo to nie jego problem.

    > Jakieś statystyki czy tylko Twoja opinia?

    Nawet na tej grupie była dyskusja. Z której znów wynikało, że to nie
    wina komorników. Ze dwa lata temu.

    > To nie tak. Nie kazdy chce w mediach zaistneić bo biednej dziewczynie auto zabrał
    tylko dlatego ze jej partner nim jeździł.

    Ponoć nie ma wyboru - matula mu każe to ma zajmować, nawet jakby to był
    wóz strażacki. No to jak jest? :P

    > Jakieś pojedyncze medialnie głośne przypadki to te "przypadkowym ludziom"

    Znaczy co - specjalnie im dokuczają a nie przypadkowo:P

    Shrek