  • Data: 2017-01-28 19:58:04
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 18:55:12 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Średnio - jak komornik zajął zgodnie z prawem, to o co chcesz go pozywać?

    Ale masz pretensje do komornika czy do "prawa"
    Może się mylę ale zdaje mi się ze sie komorników czepiasz że prawa przestrzegają.

    > Choćby nie mógł ich sprzedać, być może nie mógł w jakimś przetargu
    > uczestniczyć.

    Ile to rwało?. Tydzień, dwa?
    Udowodni zę straty poniósł odszkodowanie wygra.
    Sama naklejka komornika na aucie strat nie generuje.
    Ok zaraz J.F. w Swoim stylu napisze żę może szejk chciał milion dać za auto
    strażackie ale naklejka była i nie dał;)

    > Mogę zająć twój samochód?

    Jeśli zgodnie z prawem to możesz.
    A jak jesteś komornikiem to nawet zabronić Tobie tego nie mogę
    Ps
    Chcesz zająć Multipę?