  • Data: 2017-01-28 12:54:42
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2017 o 12:43, A. Filip pisze:

    > Nawet przy założeniu dobrej woli komornik _czasem_ zajmie nie to co
    > powinien.

    Ja też w swoje działalności mimo dobrej woli czasem coś spieprzę. I jak
    mój kontrahent będzie chciał to będę za to bekał. Może się z nim dogadam
    i mnie w trampkach nie puści, może dojdziemy do wniosku, że nic się nie
    stalo, ale jak do niego pójdę i powiem "Stefan, zjebalem, ale to twój
    problem, szkoda mi ciebie, ale sam rozumiesz - twój problem jakoś
    odkręcisz, ja spadam", to zaraz będę sam miał komornika na głowie. Jakoś
    nie wpadam na pomysł, że powinien za to beknąć ktoś kto ma biuro w tym
    samym budynku, bo na jednej działce stoi;)

    > To co proponuje Shrek jest dość sensownym wyjściem do tego
    > jak doprowadzić do tego by to były _rzadkie_ "wypadki przy pracy".
    > Taka "samoregulacja w duchu kapitalizmu" :-)

    Problem w tym, że srodowisko komornicze uważa, że to nie ich problem i
    kreuje się na ofiary systemu. Oni nie chcą "samoregulacji" tylko
    urzędowej bezkarności i chcą z tego korzystać. Była dyskusja prz okazji
    Mławy - jeden komornik go bronił, Liwiusz go popierał, samoloty, statki
    i pociągi chcieli zajmować "bo muszom i takie jest prawo". Teraz kolo ma
    zarzuty prokuratorskie i Liwiusz dalej twierdzi, że to ja jestem idiotą,
    bo nie znam prawa. I dopóki tak będzie to nic dziwnego, że od czasu do
    czasu będą ich próbować brać na widły. Jak widać często słusznie..

    Shrek