  • Data: 2004-11-10 22:40:04
    Temat: Re: Siłownia w bloku - ciąg dalszy
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cmtq3r$g86$4@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrncp3lpf.c3n.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Po pomieszczenie piwniczne z reguły nie jest lokalem (no chyba, że jest). A
    > z art. 1 tej ustawy wynika, ze ona tylko tego dotyczy, a w pozostałym
    > zakresie kodeks cywilny. Dla wspólnego w tym wypadku pomieszczenia ma
    > zastosowanie art. 199 kc: "Do rozporządzania rzeczą wspólną oraz do innych
    > czynności, które przekraczają zakres zwykłego zarządu, potrzebna jest zgoda
> [...]

    Jasne. Tylko co jest lokalem, a co nie? Bo są lokale mieszkalne i
    lokale o innym przeznaczeniu. Są też pomieszczenia przynależne do
    lokalu (np. właśnie piwnica), ale jeśli piwnica nie przynależy do
    żadnego lokalu, to też jest pomieszczeniem przynależnym, czy
    pomieszczeniem o innym przeznaczeniu? A garaż osoby, która nie ma
    mieszkania w danym bloku? A pomieszczenie gospodarcze
    (mamy takie w naszym bloku)? Zastanawiam się teraz czy uchwały, kt.
    podjęliśmy na zebraniu są wiążące. Jak zidentyfikować lokal? Bo od
    tego będzie zależało czy stosować przepisy UoWL, czy KC.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę