  • Data: 2004-11-11 16:06:16
    Temat: Re: Siłownia w bloku - ciąg dalszy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szkudnik" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:cmvpcm$2jf$1@213.241.34.186...

    Odpowiem na wszystkie pytania na raz. Charakter pomieszczenia nie ma tutaj
    znaczenia. Ważne jest, czy stanowi ono pomieszczenie wspólne, czy tez jakieś
    odrębne. Jeśli odrębne, to teoretycznie wystarczy zgoda zarządzającego tym
    pomieszczeniem. Ale jeśli to pomieszczenie jest wspólne, to zaczyna być
    problem, bowiem w mojej ocenie wynajęcie pomieszczenia sprawą zwykłego
    zarządu już nie jest. Nie jest, bowiem spowoduje jakieś tam "obciążenie"
    prawami osób trzecich tego pomieszczenia. W tym wypadku prawem do
    zorganizowania przez jakąś tam osobę siłowni. Bo siły na to nie ma i ktoś
    klucz musi mieć. Inaczej rozkradną. Ale jak ktoś będzie miał ten klucz, to
    ktoś inny nie będzie mógł wejść, a przecież jego prawa są równe.

    No i nadal nie rozwiązuje to kwestii, o których pisałem wcześniej, czyli
    zmiany celu tego pomieszczenia. Tutaj możecie się narazić na ataki ze strony
    "przegłosowanych". Że głośno, że tłoczno itd. Uwierz, bo to przerabiałem w
    praktyce za młodego. Tylko o spółdzielnię chodziło. Albo przekonanie jakoś
    zainteresowanych, ale nie próbujcie nic na siłę, bo będzie straszny kłopot.