    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Siekiera
    Date: Tue, 16 Jan 2024 16:45:32 +0100

    On Tue, 16 Jan 2024 15:39:29 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Być może mafia brzydzi się legalnym sportem i używa tylko imitacji Jakaś
    > logika by w tym wówczas była. :-)

    W USA najłatwiej o "oryginał".

    Ale w Polsce 20 lat temu ... imo - najprosciej sprowadzic partie z
    USA, ale może popyt był duży, i jakis stolarz zaczą produkcje
    "imitacji" :-)

    > Ciekawe, czy można w Bejsbola grać imitacją kija. I jak oni to
    > stwierdzają. To jest jakiś trop.

    Oni mogą znać jakies amerykanskie regulacje i dzielic kije na
    przepisowe i inne :-)

    Ale np
    https://militaria.pl/c/kije-baseballowe-137649

    "oryginały" czy imitacje ?

    https://www.decathlon.pl/sporty/baseball/kije-do-bas
    eballa

    Ten z "miekkiego spienionego kauczuku", to pewnie imitacja,
    zakazana? :-)

    > Ustawa o broni i amunicji nie dotyczy Policji i reszty mundurówki.
    > Przecież nawet tej broni nie masz w ewidencji.

    No ale producent czy dostawca, powinien wiedziec, ze to bron,
    i numerka wymaga :-)

    > Raczej Dyrektora Lasów Państwowych. Po prostu ktoś chciał "coś zrobić",
    > a nic innego nie mógł.

    Wątpie. Inicjatywa była raczej po stronie rządu :-)

    > Niestety nie potrafię się w tym dopatrzyć logiki.

    W zamykaniu parków, czy w zamykaniu jednego i drugiego razem?

    Bo w "razem" to jakas logika jest, potem trzeba sie zastanawiac, czy
    to park, czy las ...

    > Brzydzę się alkoholem :-)

    W wyższym celu. I mozesz za kołnierz wylewać :-)

    J.