eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSieć internetowa - działanie na szkodę mieszkańców spółdzielni? › Re: Sieć internetowa - działanie na szkodę mieszkańców spółdzielni?
  • Data: 2003-01-09 22:18:00
    Temat: Re: Sieć internetowa - działanie na szkodę mieszkańców spółdzielni?
    Od: "[sis]" <s...@u...board.usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dod.: firma nie przedstawila oferty swiadczenia uslug internetowych.

    podtrzymuje: sprawa bez sensu, jesli chce sie podac wykonawce, na podstawie
    dotychczasowych za rachunkow za internet.

    > A kolega wie co to jest szkoda i co obejmuje?

    dokladnie - utracenie dobr majatkowych, ew. utracenie przyszlych korzysci.

    > Nie jest korzyscia uzyskanie dostepu do sieci, ktora ma o wiele lepsze
    > parametry techniczne i w dodatku tanszej?

    :) no dobrze - jak upierasz sie przy swoim zdaniu, podaj podstawe prawna i
    argumentacje. dziekuje.

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish / Jestesmy najlepsi (17):
    6. Tadeusz Kosciuszko tak sie spil pod Maciejowicami (1794), ze zapomnial