  • Data: 2012-07-25 15:58:06
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: ja <b...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2012 15:33, Sonn pisze:
    > Stary numer. NO podszywający się pod dawne TP S.A. i umowa jest
    > zawierana telefonicznie na odległość. ponieważ przepisy wymagają
    > potwierdzenia umowy na piśmie twój NO zapewne wysłał ja kurierem lub
    > przez swojego lokalnego przedstawiciela do twojego ojca. A ponieważ panu
    > kurierowi/przedstawicielowi nie chciało się jechać zwyczjnie podrobił
    > podpis ojca.
    Dokładnie tak. Mało tego, pozyskiwaniem klientów dla NO zajmuje się
    zupełnie odrębna spółka, która z resztą mieści się pod tym samym adresem
    co NO.

    > Niestety chyba już minął ci termin do odstąpienia umowy zawartej na
    > odległość - 10 dni, a 30 jeśli nie potwierdzono umowy na piśmie. raczej
    > ciężko będzie ci odpowiedzialność za podrobienie podpisu przerzucić na
    > NO i wykorzystać to jako pretekst do zerwania umowy, ponieważ miałes
    > czas do wypowiedzenia umowy - 30 dni.
    Niestety, znów zgadzam się ze wszystkim powyżej. Ja nie pytam o
    możliwość zerwania tej umowy, pytam jakim cudem taka umowa może być
    ważna i wejść w życie z wszelkimi konsekwencjami. Ale znowu tak stary
    nie jestem, żeby wszystko już widzieć i rozumieć, więc nie zdziwiłbym
    się, jeśli okaże się, że to normalne w "państwie prawa".