  • Data: 2012-07-25 15:20:59
    Temat: Re: Sfałszowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
    Od: ja <b...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2012 15:07, Andrzej Lawa pisze:

    > To tym bardziej.

    Mniejsza z naszym pogrożeniem paluchem i tupnięciem nóżką. Nasuwa mi się
    pytanie: opłacić tę fakturę czy zignorować i (wbrew domowemu zwyczajom
    telefonowania) korzystać bezczelnie i bez umiaru z nowej, nie zamawianej
    usługi? Nie żebym chciał lub potrzebował wykorzystać sytuację, chciałbym
    tylko być troszkę złośliwy.

    Dzięki za zainteresowanie.