  • Data: 2005-11-20 20:10:07
    Temat: Re: Seryjny morderca naszych dzieci
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD" <a...@v...ci.uw.edu.pl>
    napisał w wiadomości news:2005112019050416807%agquarx@venusciuwedupl...

    > Tysiące narkomanów pod jego wpływem gwałcą i mordują nasze dzieci. Nadal
    > jest legalny. Czy Sejm Rzeczypospolitej Polskiej jest całkowicie
    > pozbawiony sumienia - czy może słono opłacany? Oto przykład morderczego
    > narkotycznego szału...

    ja nie bardzo rozumiem co ma narkomania do jazdy po dwplywem alkoholu?

    Mam nadzieje ze autor tesktu nie sugeruje by zakazac sprzedazy alkoholu bo
    jezlei tak
    to jest niesamowciie pop. czlowiekiem. Tak w wielkim skrocie. To nie alkohol
    jest powodem
    zabijania czy gwaltow a ludzie.
    Mniejwiecej taki ma sens jak tekst w rodzaju

    " Tysiące nastolatkow przy jego uzyciu gwałcą i mordują nasze dzieci.
    Nadal jest legalny. Czy Sejm Rzeczypospolitej Polskiej jest całkowicie
    pozbawiony sumienia - czy może słono opłacany? Oto przykład morderczego
    narkotycznego szału...

    Oskarżeni o zabójstwo 6-letniego Krystiana B., przyrodnia siostra chłopca
    20-letnia Beata W. i jej chłopak 19-letni Piotr A., przyznali się do winy. 7
    lipca 2002 roku Beata W. poderżnęła chłopcu gardło, a Piotr A. rzucał w jego
    głowę cegłami. Po zabójstwie zwyrodnialcy jak niewinne owieczki brali udział
    w poszukiwaniach. Okazało się, że zabijając przyrodniego brata, Beata
    chciała się odegrać na matce i ojczymie. Oskarżonym grozi 25 lat więzienia.
    "

    wniosek? Zabronic ustawą sprzedazy i uzywania noży.

    p.