  • Data: 2007-08-08 03:54:03
    Temat: Re: Separator dziesiętny
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.64.0708071605160.3180@athlon64...

    > Witek, naprawdę, odczep się od tego słowa - nazwij to Twoje
    > "order" PO POLSKU, dobrze?
    > To, że używasz nomenklatury fachowej w ogóle, a konkretnych
    > implementacji w szczególności, nijak nie zmienia faktu że
    > "poukładanie w określonym porządku" to jest SORTOWANIE.
    > Nic nie poradzę że sortowanie indeksu i sortowanie przedmiotu
    > nazywane jest tym samym określeniem.
    > "ORDER BY" to jest *sortowanie* i tyle.

    nie jest.
    Indeks to jeszcze cos innego.

    Jak ktos się zabiera za dyskusję, to raczej oczekuję, że wie o czym
    dyskutuje i będzie używał fachowego słownictwa.

    > Weź sobie kilka *polskich* opisów - pierwsze trafienie
    > z googla (na "order by"):
    > http://www.gajdaw.pl/bd/sortowanie-danych-wg-dowolny
    ch-kolumn.html
    > "Oczywiœcie sortowanie danych wykonujemy wykorzystujšc klauzulę ORDER BY
    > języka SQL."
    > ...i to samo znajdziesz w różnych poradnikach:
    > http://webmade.org/kursy-online/sortowanie-wynikow-o
    rder-by-kurs-mysql.php

    nie moja wina, że teraz wszyscy się biorą za pisanie książek, mimo że nie
    mają zielonego pojęcia o czym piszą.