    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Separator dziesiętny
    Date: Fri, 3 Aug 2007 15:56:08 +0200

    On Fri, 3 Aug 2007, witek wrote:

    > "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote

    > Po co chcesz sortować pliki skoro mozesz je wyswietlac w zadaniej kolejnosci
    > rowniez bez sortowania?

    Nie widzisz? Przecież Ci pisze.

    Po to, żeby móc je oglądać posortowane *w różnych narzędziach*, a nie
    sortować co chwilę osobno - raz dla przeglądarki (jednej i drugiej,
    bo czasem kilka osób z różnymi preferencjami ogląda), po jednym razie
    dla każdego edytora (a najczęściej nie mają one "wewnętrznego
    sortowania" innego, niż po nazwie branej alfabetycznie czy tam
    "jak z filesystemu podają" co problem rozwiązuje definitywnie),
    dodatkowo dla wyświetlacza DVD...

    Po nadaniu nazw alfabetycznie (znaczy "data jako tekst
    układający się chronologicznie w sortowaniu alfabetycznym", żeby
    znowu kto się drobiazgu nie przyczepił) praktycznie w KAŻDYM
    narzędziu masz JUŻ DOSTĘPNE wyniki tego sortowania.

    Bez kombinowania czy zbiór "DATA.SORT" jednego narzędzia da się
    jakoś przełożyć na "PICT.IDX" innego narzędzia (i tak fafnaście
    razy powtórzyć, bez szansy zrobienia żeby pod Photobie mieć możliwość
    widzieć je *w tej samej* kolejności, bo nie każdy program indeksację
    wg dowolnych kryteriów ma, a *po nazwie* pokaże każdy)

    pzdr, Gotfryd