    From: "Akulka" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Seks z osobą poniżej 16(?) roku życia.
    Date: Wed, 15 Mar 2006 13:48:34 +0100

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:dv90mb$npr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > nie martw sie. jesli zajdzie taka potrzeba - to i jakiemus macho bez
    > pardonu wytkne, ze go fiut prowadzi.

    Wątpię, nie zauważyłam/zanotowałam ani razu, a tacy sie juz tu przewijali...

    > nie musisz sie martwic o mnie i moje dzieci.
    > przeciez piosalem juz kiedys, ze syna wyrwalem z matczynej meliny i
    > udalo mi sie go wychowac na przykladnego meza i ojca.

    To ty już "stary" jesteś:P Ale nie "wygłaskuj" tak szybko syna, ludzie
    latami grają czasami w grę "wzorowe małżeństwo". Nie twierdzę, że tak jest w
    jego przypadku, ale o tym mogliby sie wypowiedzieć tylko twój syn i żona
    jego.

    > dla twojej wiadomosci: nigdy nie uslyszal ode mnie zlego slowa o swojej
    > matce.

    Czytając twoje wypowiedzi o kobietach i twojej eks szczerzę wątpię.... Ale
    niech ci będzie. Chwała ci za to.

    > i jeszcze jedno - polska sedzina rodzinna przyznala mi opieke nad
    > dzieckiem, jednak nie ograniczyla praw matce pomimo jej dalszego zlego
    > wplywu na mojego syna i moich monitow w tej sprawie.

    Ta samo sie dzieje w 2-gą stronę - wiem z autopsji (na szczęście nie
    własnej). Tatuś alkoholik i kryminalista (rycydywa), a spotykać się mógł z
    dzieckiem, prawa nie odebrane również - wychowanie z jego strony wątpliwe.

    > o alimentach od matki tez "zapomniala" pomimo, iz ujalem to w tresci
    > pozwu.

    Obowiązek alimentacyjny jest obopólny. Trzeba było startować jeszcze raz z
    pozwem. Sąd nie odrzuca takich spraw, wątpię, że tak było w "twoich"
    czasach.

    > ...i jak nie mam pisac o solidarnosci jajnikow?

    Wolisz na złość przyłączyc się do grupy stosujących solidarność plemników
    (jąder)? Na złość mamie odmroże sobie uszy...

    > nie jest zadna tajemnica, ze w polskim sadownictwie rodzinnym istnieje
    > jawna dyskryminacja plci, a konkretnie dyskryminacja mezczyzn.

    Cóż, rzeczywiście panuje pogląd, że przy matce dziecko będzie miało lepszy
    start emocjonalny w życie. Ale tobie w końcu ten podły sąd dał prawo do
    wychowywania, czyż nie?

    > takze ogolnie wiadomo, ze organizacje krajowe i miedzynarodowe bija na
    > alarm, iz polskie sady rodzinne nagminnie lamia prawa dzieci do obojga
    > rodzicow.

    Tak samo dzieje się na całym świecie, nie generalizujmy, ze tylko w Polsce.
    Zbytnie uproszczenie.

    > jak sobie troche poczytasz na ten temat - mysle, ze przestaniesz sie
    > dziwic, dlaczego w tych sprawach twardo zajmuje takie, a nie inne
    > stanowisko.
    > wszak polskie sedziny rodzinne z pelna premedytacja krzywdza dzieci,
    > gnoja rowniez mezczyzn podczas rozpraw, a i feministki broniac swoich
    > praw nie przebieraja ani w slowach ani w srodkach.

    Hm, tak działa w obie strony. W sądach rodzinnych też nie sędziują sami
    faceci. Zresztą podyskutujmy jak sądy traktują kobiety zgwałcone i ich
    oprawców. W kontekście powyższych, chyba trudno mówić raz o dyskryminacji
    facetów, a raz kobiet....

    > dla jakiej wiec idei nie mialbym korzystac z ich bogatego doswiadczenia?

    Bogate doświadcenie..hmmm. Jak chcesz, to korzystaj z niego w topikach
    rozwodowych z zasądzeniem alimentów, ale nie zapominaj, że obrażasz
    wszystkie kobiety insynułując i konfabulując w każdym topiku, że to kobieta
    rozkłada nogi, sprzedaje się za wino, jest po podstawówce itd, itp, a ich
    mężowie to święci co ich tylko "na ranę przyłóż". Porządne kobiety też się
    rozwodzą, niestety. Przestań widzieć wszędzie swoją byłą, pogódź się z
    przeszłością i idź dalej.

    >, a i feministki broniac swoich
    > praw nie przebieraja ani w slowach ani w srodkach.

    Dlatego ty bierzesz odwet na grupie? Smutne.

    Pozdrawiam,
    Akulka