  • Data: 2006-03-16 09:18:27
    Temat: Re: Seks z osobą poniżej 16(?) roku życia.
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dvab3c$aqf$1@inews.gazeta.pl...

    > No cóż, jakby Ci to napisać. W prostych żołnierskich słowach, toś Waść
    > walną, jak dzik w sosnę na polanie. Po pierwsze poprawczak nie jest w
    > żadnym wypadku surogatem zakład karnego przeznaczonego dla nieletnich.
    > Gorąco zachęcam do lektury ustawy o postępowaniu w sprawach
    > nieletnich. Ustawa ta odwołuje się do przepisów karnych uznając, że
    > czynami karalnymi są między innymi przestępstwa. I stąd nieletni
    > będzie odpowiadał za czyn opisany w art. 200 kk. Ale ustawa nie
    > nakazuje stosowania wprost zamiast kary pozbawienia wolności
> [...]

    przeciez juz predzej napisalem, ze cyt:"rzeczony artykul nie ma
    zastosowania dla 16-latka"
    dalej spytalem czy cyt:"spotkales kiedykolwiek 16-latka, ktory za to
    siedzial w poprawczaku?"
    czy mam teraz ciebie zacytowac, ze poprawczak nie jest substytutem
    pierdla, ze za popelnione przestepstwo otrzyma jakis inny srodek
    wychowawczy?
    byc moze niezbyt precyzyjnie sie wyrazilem, lecz o to samo mi chodzilo

    btw: walnal, a nie walna i raczej nie ja tu jestem dzikiem

    --
    pozdro
    ape