  • Data: 2006-03-15 11:29:19
    Temat: Re: Seks z osobą poniżej 16(?) roku życia.
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:dv8hbi$2dt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sprawy męsko-damskie w twoim mniemaniu sprowadzają
    >
    > alez nie!
    > to tylko wiekszosc kobiet mysli macica

    Nie próbuj się już bronić, tego co napisałeś i wypisujesz nie wymaże żadne
    pokrętne tłumaczenie.
    A dla dobra twojego dziecka może powinieneś jakoś postarać się wyprostować
    twoje relacje i poglądy na temat kobiet, bo jak wchłonie twoja agresje, to w
    życiu nie założy ani jednego normalnego związku, a winny będziesz w dużej
    mierze ty. Pal sześć ciebie, ale krzyczysz na grupie o dobru dzieci, może
    zrób sam więc cos w tym kierunku? Dobra, masz rację, może mnie to nie
    powinno obchodzić, ale jednak szkoda mi.... Bo przekazujesz nienawiść, jeśli
    ona ciebie nie zabije, to twoje dziecko może niestety.

    A dla twojej informacji - bym została dobrze zrozumiana - nie stoję w
    obronie własnej płci. Wręcz przeciwnie, potępiam wszystkie kobiety które
    zeszły na złą drogę i nie ważne czy ta zła droga oznacza narkotyki, alkohol,
    prostytucja czy czyny inne karalne. Faceci tez święci nie są. Potrafię
    dostrzec jednak, że to co złe w człowieku jest niezależne od płci, czasami
    tylko zdeterminowane przez nią, ale głównie wychowaniem i środowiskiem w
    jakim się obracają.

    Pozdrawiam,
    Akulka