  • Data: 2007-01-04 18:14:10
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    jedrus napisał(a):
    > To wykroczenie to male Miki w porownaniu z niektorymi, za ktore sprawcy
    > graja na nosie wymiarowi sprawiedliwosci. Sa do tej pory na wolnosci

    za jakie to wykroczenia chciałbyś tak szybko wsadzać?

    > chocby dltego, ze policja zajmuje sie pierdolami przeslanymi przez
    > nieudacznikow ze SM zamiast scigac prawdziwych przestepcow

    owszem, SM potrafi kierować wnioski w bzdurnych sprawach, ale akurat ta
    nie jest

    > Ja jestem pewien.

    Cóż, jeśli nasz pytający tak samo będzie podchodził do odbierania
    korespondencji z sądu, to sali rozpraw zapewne w ogóle nie zobaczy, a
    wyrok będzie prawomocny.
    A pewności gratuluję, rzeczywiście zdarzają się tacy

    KG