  • Data: 2007-01-04 18:30:47
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: witek [Thu, 4 Jan 2007 08:19:36 -0600]:

    > Skoro nikomu samochodu nie dawałaś

    No nie dawałam. Leżały spokojnie jedne u mnie w torebce,
    drugie w domu. Powiedzmy wisiały sobie w przedpokoju koło
    reszty kluczy, jak zawsze. A co, mam obowiązek chować?...

    > a samochód jeździł

    Ale ja nie wiem czy jeździł. To ci panowie z policji mówią
    że jeździł - zgodnie z tym co ja wiem, to on stał w garażu.

    > to albo odpytaj rodzinkę albo zgłoś kradzież samochodu.

    Odpytałam, nikt się nie przyznał do brania. Kradzieży nie
    zgłoszę bo niby jak, skoro samochód jak wyjeżdżałam stał
    w garazu i jak wróciłam też stał w garażu...

    Kira

    --
    /(o\ ~ G-G: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * mDziura * Vista-cel-pal * Poolicz mi *