  • Data: 2005-08-19 13:20:41
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik" <D...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:de4kig$928$1@inews.gazeta.pl...

    > Czynem zabronionym jest posiadanie. Nieważne, czy w zamiarze handlu,
    > "na własne potrzeby" czy jakimkolwiek innym. Posiadasz- jesteś winny.
    > Nie intencja tego posiadania. Reklamacje prosimy wnosić do
    > (p)osłów tworzących niezwykle jasne i precyzyjne prawo.
    > Możesz udawać, że nie wiedziałeś, że ci się coś na dysku zapisuje,
    > ale czy Ci uwierzą, to rzecz druga.

    to nie ty posiadasz a program na wlasne potrzeby ,co pozniej usuwa (po
    opuszczeniu strony), wiec nie wiem co do tego maja intencje.
    Zreszta masz denifinicje slowa posiadac z slownika jezyka polskiego pwn,
    wejsc w posiadanie -> posiadac -> miec na wlasnosc,

    ps
    nie ma przypadkiem jakiegos orzezcenia w tej kwestii ?