  • Data: 2005-08-21 02:03:22
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > zanim sciagniesz norlmalnej wielkosci zdjecie to musisz zopaczyc w pelnych
    > wymiarach,

    ROTFL

    Raczej odwrotnie - żeby zobaczyć w pełnych wymiarach, najpierw to
    pełnowymiarowe musi trafić na Twój komputer.

    > pokaz mi galerie w ktorej jest inaczej!!!

    Każda, która ma miniaturki.

    [ciach]

    > nie tu wystarczy wytlumaczyc jak dziala przegladarka,

    Najpierw trzeba by to wytłumaczyć tobie, ale mi się nie chce.

    > bylo by wielkim naduzyciem
    > skazanie kogos na tej podstawie

    Tak samo skazanie kogoś za pobranie pliku, o którym nie było wiadomo, że
    ktoś udostępnił nielegalnie.

    > no i dowodzi to temu ze miales prawo sie nie domyslic w takiej sytuacji ale
    > nie mozna uogolniac.

    Można. Wszystko może się okazać nielegalne. Ergo - powinieneś każdy
    zakupywany towar poddawać dokładnej weryfikacji.

    > u mnie to zwykle sa literowki, nawet zamiast 'a' potrafie 'p' wcisnac , tak
    > juz mam :)

    Jaaaaaaaaasne.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)