  • Data: 2005-08-16 12:33:12
    Temat: Re: Sciaganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Galathea wrote:

    > Chyba posiadanie nie jest - mogłeś przecież kupić nieświadomie ;).
    > W porządku - wiem do czego zmierzasz, ale właśnie czytam sobie
    > prawo autorskie i wygląda na to, że posiadanie nie jest karalne, ale...
    > rozpowszechnianie tak. Czyli - jeśli dobrze rozumiem - musiałby "ktoś"
    > złapać Cię na gorącym uczynku, jak ściągasz z nielegalnego źródła ;)

    [ciach prawo autorskie]

    Po za tym jeszcze Art. 28-30 KK mówią o okolicznościach wyłączających
    odpowiedzialność za popełnienie czynu zabronionego.

    Np. moje przekonanie, że pliki są udostępnione legalnie. Bo skąd mogę
    wiedzieć, że nie są? Jakoś nie widziałem na stronach różnych zespołów
    informacji "pliki mp3 z naszą muzyką dostępne w p2p są nielegalne!".
    Ergo: muszą być legalne, czyż nie?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)