  • Data: 2005-08-16 13:12:57
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak mętnie wytłumaczyłeś, że nie mam pojęcia "osoosichocii"
    > I dalej twierdzę, że _miał prawo podejrzewać_, cokolwiek.

    jezlei pobierasz obrazy plyt instalacyjnych danej dystrybucji od producenta
    to ni ejestes w stanie sprawdzic ani podejrzewac poki nie ujrzysz
    chocby spisu oprogramowania wchodzacego w jego sklad. (pakiety .rpm po
    nagraniu plyty)
    czyli minimum do momentu wypalenia plyty

    Tym bardziej jezlei masz do czynienia z firma taka jak Nowell

    P.