  • Data: 2005-08-16 13:05:57
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:5bukt9pe15y5.e7wmmxjvva59$.dlg@40tude.net...

    > Podaj mi tu mida mojego posta, w którym coś takiego i to na dodatek tak
    > bezczelnie napisałam!!! I to już!!
    >
    > Trzeba Ciebie omijać szerokim łukiem, bo jesteś chory, bardzo chory i
    > możesz
    > ludziom krzywdę wyrządzić.

    nie badz bezczelna dziewczynko:
    pewnie nei wiesz co z powyzszym zrobic wiec pozwole sobie zacytowac:

    "Nie napisałam przecież , że ja ściągam i jestem zwolenniczką, ale jak mi
    się
    "po drodze" napatoczy jakaś fajna piosenka, to dlaczego mam nie ściągnąć i
    nie posłuchać? Internet jest dla ludzi, prawda? ( a nie tylko dla ludzia
    takiego jak np. pani Waniek)"

    dla ciebie eot

    P.