  • Data: 2005-08-16 10:35:31
    Temat: Re: Sciaganie plików
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    16.08.2005 # 09:38:00, mariposa doux napisał:

    > Po za tym nic nie stoi na przeszkodzie, abym np. przerobil sobie
    > mp3 do wlasnych potrzeb. Ot chocby poobcinkowal koncowki... ;)

    No właśnie... np. usunął ciszę na końcu, zmienił bitrate etc :)
    A czy wolno, czy nie - o tym nie ma chyba nawet wzmianki na stronach
    -> legalnie <- udostępniających mp3. Więc wolno, ponieważ nie jest
    to zakazane. Chyba, że jest tam taki zakaz... ale ja nie ściągam, więc
    się nie orientuję :P.
    --
    pozdrawiam