  • Data: 2005-08-16 09:30:36
    Temat: Re: Sciaganie plików
    Od: Marcin Gibas <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mariposa doux napisał(a):

    > Wlasnie. Rozpowszechnianie jest karane. Sciaganie - wyglada na to, ze
    > nie. Bedac ozytkownikiem p2p przewaznie uzytkownik jest sciagajacym i
    > udostepniajacym jednoczesnie. Ale juz sciagajac ze stron www, na uzytek
    > wlasny, nie rozpowszechniam.
    I tu się mylisz. Nie dalej jak trzy tygodnie temu, zawitali smutni
    panowie do mojego kumpla. Godzina 6 rano, dzwonek do drzwi
    -policja.Pokazali nakaz, sprawdzili co ma na kompie i "zaprosili" na
    komendę.Jak się później okazało trafili na niego poprzez sieci p2p,
    ponoć jakieś monitorują i widzą co kto udostępnia. Żeby była jasność to
    gość niczym nie handlował, a ściągał tylko filmy i gierki, czyli to co
    robi większość ZU. Z tego co wiem to nie jest oskarżony o
    rozpowszechnianie nielegalne oprogramowania, ale o posiadanie
    nielegalnego oprogramowania, bo jakby nie było jest to kradzież.
    Oczywiście kompa zabrali a cała sprawa poszła do sądu grodzkiego i
    pozostało mu tylko czekać na wyrok.
    Pozdrawiam
    M.G.