  • Data: 2005-08-14 21:14:41
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli tak dlugo jak nie bedzie,
    > a beda dostepne downloady, to nie moge?
    >
    > to ciekawe, bo przy kazdym mp3 jest taki link jak ten
    > http://mp3.wp.pl/p/strefa/sciagnij/107772.mp3
    >
    > Wiec jak to jest? Moge? Czy nie?

    cos mi sie wydaje ze pwrzypadku mp3.wp.pl to trefny pyrzyklad, tam wykonawcy
    umiesczzaja mp3 po to by sie z publika podzielic tak przynajmniej mi sie
    wydaje jak spojrzalem na ten fragment:

    " rejestracja
    dla nowych artystów
    (za darmo dostaniesz miejsce na Twoje pliki MP3, dotrzesz do tysięcy
    internautów...)

    logowanie
    dla artystów obecnych już w Strefie (jeśli chcesz zmienić informacje o sobie
    albo dodać nowy utwór) "

    begin 666 s.gif
    $5 $`.P``
    `