  • Data: 2005-08-14 21:31:08
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i oto właśnie mi chodziło. Zakładam, że osoba udostępniająca
    > udostępniła leganie...

    no tu inaczej byc nie moze. Nie jestes w stanie tego sprawdzic. (oczywiscie
    mowa o zawartosci pakietu ktory jak sprawdziles
    mozna bezplatnie pobrac :)

    > A kto jest producentem jądra, hmm?

    Linus Torvalds

    > Ale dopiero po wyroku. A nie że przychodzi właściciel (choćby z policją),
    > pokazuje papiery i żąda zwrotu.

    a jestes pewien ze policja by Ci wczesniej nie odebrala? O ile sobie
    przypominam to nawet tu
    na grupie byly takie przypadki omawiane

    > Czytaj uważnie. Cena w granicach normy rynkowej.

    zalezy jaki rynek pod uwage wezmiesz :-))

    > Ale są komercyjne. A to, że jest jakiś 'bonus' (typu wsparcie techniczne)
    > to już inna sprawa.

    ale te bonusy pewnie sa dostepne na oddzielnych plytkach (tak sadze),

    P.