  • Data: 2008-08-09 10:08:03
    Temat: Re: Sciagalnosc zagranicznych mandatow - Wegry
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli spoko, bo może nie będę przez Węgry jechał, a może się przedawni, a
    zresztą może działają tak jak polska policja, która nie wie kto zapłacił i
    wcale ich to nie interesuje.

    > *piotr'ek*

    Rzygać mi się chce jak czytam o tego typu kombinacjach polskich cwaniaczków,
    których stać na zagraniczne wojaże, a którzy jednak jakimś cudem są za biedni
    na uczciwe zapłacenie mandatu. Jak tu się dziwić, że za granicą mają o naszej
    nacji taką opinię, jaką mają? Jeszcze kilka lat i chyba rzeczywiście poza
    Polską lepiej będzie nie używać w rozmowie z towarzyszami podróży ojczystego
    języka, bo jeszcze miejscowi go rozpoznają i będzie obciach na całego. Nie
    znam się na prawie i nie wiem jaka kara ci grozi za bezczelne wymiganie się od
    zapłacenia tego mandatu, ale według mnie za coś takiego choćby dla zasady
    powinni cię zgnoić w ten czy inny sposób-za świadectwo, jakie wystawiasz
    Polakom za granicą.

    Od razu przypomina mi się historia innej polskiej cwaniary-znajomej mojej
    mamy, która z dumą chwaliła się jak to na wycieczce zagranicznej wymigała się
    od kupienia biletu na wieżę Eiffla (swoją drogą, słabą musieli mieć kontrolę)
    i wlazła za darmo-mam o tobie dokładnie takie samo zdanie jak o niej.

    I my się pchaliśmy do Unii Europejskiej? Chyba jako jej zakała.