  • Data: 2008-08-09 15:32:04
    Temat: Re: Sciagalnosc zagranicznych mandatow - Wegry
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
> [...]

    nie widze tu tego errora;)

> [...]
    > w drugim przypadku.
    > Różnica jest taka, że w pewnym zakresie przypadków *tak samo
    > jadących* pojazdów z przeciwka wyprzedzenie zgodne z przepisami
    > jest niemożliwe (a nieprzepisowe tak), w dalszym - kosztem
    > złamania przepisu wyprzedzenie jest możliwe bez zagrożenia
    > dla tamtego pojazdu (a zgodnie z przepisami nie powinno być
    > podejmowane - w ogóle).
    > Z p. widzenia traktora jadącego przed TIRem rozkład zagrożeń
    > może być inny :P (jadący zgodnie z przepisami, *w tym*
    > nie powodujący zagrożenia, ma dostateczny zapas aby wycofać

    oczywiscie mowie tu o prawidlowo wykonywanym manewrze wyprzedzania a nie
    na pale walenie lewym pasem (ktore Ty opisales). wiem tez ze manewr
    wyprzedzania trzeba wykonac tak aby jak najkrotszy czas zajmowac
    przeciwny pas ruchu.
    Twoje zalozenie tez nie bardzo jest ok. jak wiadomo droga jest miejscem
    dynamicznym a nie statycznym i w polowie wykonywania tego manewru moze
    sie okazac ze z naprzeciwka leca "nerki"(* z malo przepisowa predkoscia
    i co wtedy?

    pozdrawiam
    SlawcioD

    *) tu sobie wstaw innego kierowce ktory ma w glebokim powazaniu
    ograniczenie predkosci.