  • Data: 2011-12-05 18:45:16
    Temat: Re: Sądy Tuska
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jbj1n9$6k7$1@mx1.internetia.pl...

    > Na tej samej stronie co zapodany link jest ten filmik, można przesuwać
    > klatke po klatce i widać na nim wyraźnie, że Daniel. K. idzie spokojnie i
    > gdy młodzi ludzie zaczynają nagle robic odwrót i uciekać od nacierającej
    > na nich agresywnie policji ten też spokojnie zawraca, nie ma żadnej
    > kostki w ręce, nie rzuca w żaden samochód. Na czym się miał w taki razie
    > opierać sąd?

    Nie wiem na czym, ale pewnie nie na tym filmie. A co było wcześniej, zanim
    film sie zaczyna?

    > Abstrahując, Tusk wygrażał publicznie, że sprawcy zamieszek zostaną
    > surowo ukarani..., no i ...

    A co Tusk ma do tego? Bo nie nadążam. Jeśli sie sąd pomylił, to trzeba
    pomyłkę w sposób parwem przewidziany sprostować i tyle.

    > znaleźli ofiary, które rzekomo za szarpnięcie za ubranie A. C., przez
    > oskarżonego D. Kloca i odepchnięcie ręki J. M.przez oskarżonego M.
    > Nowogrodzkiego dostali wyrok bezwzględnego pozbawienia wolności na (po) 3
    > miesiące...
    > Groźniejszych sprawców ani wyroków nie było... i to ta cała zadyma...

    Jeśli jest jak piszesz, to pewnie będą apelowali. Pytanie, czy filmik
    obejmuje całe zamieszki, czy tylko ten moment, jak oni są akurat spokojni.