  • Data: 2011-12-05 19:52:21
    Temat: Re: Sądy Tuska
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jbj6mk$ifp$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Żaden z nas nie był tam i nie widział tego. Trudno mi polemizować. Coś nie
    > bardzo widzę, by oskarżony samorzutnie sie przyznawał do przepychanek z
    > policjantem, gdyby szedł spokojnie, a potem został przez niego skopany. Na tej
    > podstawie PODEJRZEWAM, że film nie jest miarodajny.

    Tam nie było samorzutnego przyznawania. Każdy, kto miał do czynienia w Polsce z
    sądami wie jak to leci. I nie tylko w sprawach karnych... Chłopaki zostali
    zatrzymani w tym momencie, kiedy akurat cała sytuacja była nagrywana i sąd
    właśnie w swoim oburzającym uzasadnieniu odnosi się do tego bezpośredniego
    zajścia z zatrzymania!

    > Akurat Tuska popieram, natomiast jeśli faktycznie skazano niewinne osoby, to
    > jestem zdecydowanie przeciwny.

    Tylko za co, tu popierać... Nie odpowiadaj.

    > Niewykluczone, tym nie mniej nadal nie wiemy, czy byli winni, czy nie. Jesli
    > byli winni, to kara moze i surowa, ale adekwatna, bo ma na celu odstraszyć
    > naśladowców. Jesli byl iniewinni, to żadna kara nie byłaby właściwa.

    Tylko ślepiec nie zauważy, że są niewinni, pokrzywdzeni i prześladowani...

    boukun