  • Data: 2006-11-08 17:33:40
    Temat: Re: Sądowy nakaz zapłaty /upominawczy/
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Widocznie chodzimy do innego zoo, lub masz kłopoty ze wzrokiem.

    Ostatnio jak byłem w warszawskim ZOO żadnych dziobaków nie
    zaobserwowałem. Były kangury, były krokodyle oraz były karaluchy
    wielkości niemalże tego krokodyla ;-> ale bobrów z kaczymi dziobami nie
    było ;->

    > Ale specjalnie dla ciebie:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Dziobak

    Primo: zdjęcia na stronie mogą być fotomontażem ;->
    Secundo: wikipedii wierzysz, że coś istnieje, a osobom z pl.soc.prawo
    już nie?