  • Data: 2006-11-10 16:54:05
    Temat: Sprzeciw do nakazu
    Od: " Joanna" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zastanawiałam się nad wniesieniem sprzeciwu do nakazu zapłaty.../chcodzi mi
    o te koszty/ Czy dostanę od sądu pismo uznające /bądż nie/ sprzeciw, czy też
    będzie założona jakaś sprawa, na którą będę musiała się stawić ? I coś
    wyjaśniać? Nakaz zapłaty wystawiono na podstawie wz-ki podpisanej parafką i
    faktury bez podpisu wysłąnej pocztą zwykłą.

    Chodzi mi głównie o proceurę postępowania w takiej sprawie... Czy ew.
    umorzenie kosztów jest w gestii sądu, czy też wierzyciela? Do kogo ew.
    pisać w takiej sprawie? Firma naliczyła już sobie odsetki, więc stratna nie
    jest.

    Może ktoś podpowiedzieć coś w tym temacie? Pierwszy raz jestem w podobnej
    sytuacji :(