eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie › Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
  • Data: 2019-12-05 18:41:10
    Temat: Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-05 o 12:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    __ofiara_Polanskiego_z_1977_roku.html

    Nie czytałam dawniej o tym co pod tym linkiem.Teraz się okazuje, że
    dawał jej narkotyki, wino i razem się kąpali w basenie. Jakby była mądra
    to by szybko zwiewała do mamusi. Tylko, że może ona wtedy nie wiedziała
    co to natkotyki.

    > Widac wie, ze kariere lepiej zrobic za mlodu :-)

    No i żadnej kariery nie zrobiła. Po prostu perfidnie ją ten obleśny typ
    wykorzystał.

    > No, basen sluzy do kapieli, a jak jest goraco, to sie korzysta.
    > A u siebie w domu moze nie miala basenu, bo mama za pozno zaczela
    > kariere :-)

    Nic nie pisali o matce i np. ja nie wiem kim jest jej matka.

    > Ale jesli nie wiedzial ze "dziecko" ?

    Skoro robił jej zdjęcia do gazety to jakąś umowę powinien z nią, raczej
    z jej mamusią podpisać.( a w umowie dane osobowe modelki).

    > Mloda, ladna dziewczyna, to co sie dziwic, ze chlop wino otwiera.
    > A moze jeszcze "sztywna na planie" i trzeba modelke rozluznic.

    Zaplanował to sobie i wykonał z premedytacją. Dziewczyna - dziecko widać
    była nie przygotowana, nieświadoma tego co będzie dalej.

    > Co tam bylo dalej to nie wiem, bardzo sie opierala czy wcale nie,

    Pewnie była bezwładna po tych narkotykach z winem.

    > ale po prostu amerykanskie prawo traktuje seks z "dziecmi" jako gwalt,
    > stad taki zarzut.

    > U nas jest inny przepis, bardziej oddajacy istote sprawy.

    Chyba taki sam jest przepis w Polsce.

    --
    animka