eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie › Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
  • Data: 2019-12-06 20:24:34
    Temat: Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-06 o 15:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Idziesz na publiczny basen i patrzysz kto w kolejce stoi ?

    To przecież nie był publiczny basen tylko w domu aktora...no tego...
    zapomniałam jego nazwisko.
    Już dawno nie chodzę na baseny. Nie umiem pływać. Mogłam się tylko
    potaplać-szczególnie w Powsinie czy w Jez.czerniakowskim. Zresztą kiedyś
    "g" w wodzie nie pływały.Teraz to i w morzu zaraza.

    > Ale tu sytuacja inna - to widac taka branza, ze mlode dziewczyny taplaja
    > sie w basenie, a dookola stare alfonsy :-)

    LOL

    > Tez mi sie tak wydawalo ... ale brzydkiej by chyba nie fotografowal :-)

    A czy on jest piękny? Dziewuchy leciały na jego szmal i karierę. No i ta
    jego obecna żona ładna, młoda. Stoi murem za nim, ale na boku pewnie ma
    jakichś przydupasów.

    > Moze to inne zdjecia.
    > Te zrobione przez P. sie chyba nie zachowaly, czy nie upublicznily ...

    Oszukał ją po prostu, że zdjęcia będą do gazety.

    > Dlaczego - bo ktos ją winem poczestował ?

    Tak ją widocznie mamusia od niemowlęcia uczyła, że z obcymi picie
    alkoholu i branie od nich narkotyków nic jej nie będzie zagrażało.

    > Czy zaprosil do skorzystania z basenu ?
    > Albo pigulke "rozweselacza" zaoferowal ?

    Nie wiem. W Stanach widocznie to było w modzie. Tak jak kiedyś w Polsce
    palenie papierosów.

    > No dobra, w USA to moze nawet przestepstwo podawanie alkoholu nieletniej
    > ... ale wygladala starzej, to by sie na drobnej grzywnie skonczylo :-)

    Miał przyzwolenie jej mamusi to się nie przejmował niczym.

    > Wiec dziewczyna byla do pewnego stopnia na "starego alfonsa" skazana,
    > ale ... jesli tak naprawde sie "obracala" w srodowisku, to chyba tez
    > wiedziala jak wyjsc z imprezy ..

    Może po prostu chciała tej przygody. Ciort z nią i z tym typem.

    > Ale widac za male, skoro jakies drobne rólki grała :-)
    > A moze talentu nie miala ...

    Może. Nie kojarzę jej z żadnym filmem.

    > Ale nie krowe zgwalcil, wiec widac sie nie nazarl :-)

    Miał zaplanowane. Wiedział wcześniej komu ma robic zdjęcia.

    > A ktore ogladalas ?

    Tu mnie "złapałeś za język". Oglądałam może ze 2 jego filmy, ale tutułów
    nie pamiętam.

    > A co ma myslec - jest odpowiedni art w KK, a na gwalt inny.

    Może się "pomylić" i przestawić paragrafy.

    --
    animka