eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie › Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
  • Data: 2019-12-06 15:42:47
    Temat: Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-05 o 19:59, J.F. pisze:

    > Basen to cos zlego ?

    Nie, ale nie se starymi alfonsami.

    > Ale tez masz na poczatku
    > "Twierdziła, że jest pełnoletnia i tak też wyglądała co potwerdziła
    > policja.
    > Wielu osobom pokazywała nawet sfałszowane prawo jazdy.

    Patrzyłam tak sobie na zdjęcie tej 13-tolatki i pomyślałam: jaka ona
    jest brzydka.
    Teraz chyba po operacjach plastycznych na zdjęciu z wystawionymi
    pazurkami odmłodzona i ładniejsza.

    > Przed Polańskim była w związkach z innymi mężczyznami z tego środowiska.
    > Jej matka nie była przeciwna - liczyła na karierę córki"

    A ja myślałam, że ona była dziewicą. To pies ją ganiał. Już się na jej
    temat nie wypowiem.

    > Ale ile w tym prawdy .. kto wie.
    > A moze gdzies dostepne oficjalne protokoly ?

    Tyle w Polsce mamy problemów, więc lepiej dać sobie spokój z nimi.

    > A to akurat moglo byc trudne - USA bywaja duze, a komunikacja miejska
    > nie zawsze jest.

    Zawsze by ją ktoś podwiózł na komisariat jakby na ilicy krzyczała help.

    > No dobra - atrakcyjna dziewczyna szybko zlapie stopa :-)

    Jak lubi ryzykować.

    > Pisza ze aktorka i modelka.
    > Raczej mala znana.
    >
    > Taa ... sam by nie/chetnie wskoczyla komus do łózka za dobry kontrakt,
    > czy wlasnie nie wskoczyla ... i zostala malo znana.

    Skoro znała tych aktorów i reżyserów to jakieś tam "chody" miała ;-)

    Nażarl się narkotyków to nawet krowy by nie rozróżnił.
    A tu w Polce włażą mu w d.... i jeszcze statuetki dają. Żaden jego film
    mi się nie podobał.

    > Karalny jest, ale "gwałtem" sie tego nie nazywa.

    To chyba zależy od tego co sędzia sobie pomyśli.

    --
    animka