eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie › Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
  • Data: 2019-12-05 19:59:35
    Temat: Re: Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-12-05 o 12:32, J.F. pisze:
    >>> https://wyborcza.pl/1,75410,7083570,Samantha_Geimer_
    __ofiara_Polanskiego_z_1977_roku.html

    >Nie czytałam dawniej o tym co pod tym linkiem.Teraz się okazuje, że
    >dawał jej narkotyki, wino i razem się kąpali w basenie.

    Basen to cos zlego ?

    Ale tez masz na poczatku
    "Twierdziła, że jest pełnoletnia i tak też wyglądała co potwerdziła
    policja.
    Wielu osobom pokazywała nawet sfałszowane prawo jazdy.
    Przed Polańskim była w związkach z innymi mężczyznami z tego
    środowiska.
    Jej matka nie była przeciwna - liczyła na karierę córki"

    Ale ile w tym prawdy .. kto wie.
    A moze gdzies dostepne oficjalne protokoly ?

    > Jakby była mądra to by szybko zwiewała do mamusi.

    A to akurat moglo byc trudne - USA bywaja duze, a komunikacja miejska
    nie zawsze jest.

    No dobra - atrakcyjna dziewczyna szybko zlapie stopa :-)

    >Nic nie pisali o matce i np. ja nie wiem kim jest jej matka.

    Pisza ze aktorka i modelka.
    Raczej mala znana.

    Taa ... sam by nie/chetnie wskoczyla komus do łózka za dobry kontrakt,
    czy wlasnie nie wskoczyla ... i zostala malo znana.

    >Skoro robił jej zdjęcia do gazety to jakąś umowę powinien z nią,
    >raczej z jej mamusią podpisać.( a w umowie dane osobowe modelki).

    A cholera wie, jakie w USA zwyczaje.

    >Chyba taki sam jest przepis w Polsce.

    Karalny jest, ale "gwałtem" sie tego nie nazywa.

    J.